Ben zaten fazla televizyon izlemem. Hatta evde bir tanecik televizyon var o da mutfakta, yemek yerken falan bakıyorum. Ama Ajdar'ın televizyon tarihinin tozlu sayfalarına gömülmesi hiç de fena olmaz tabii. Hatta bana sorarsan internette yayınlanması, yayılması ve konuşulması bile yasaklanmalı. :)