Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

biz o kadar ajdar dedik ama kenan doğulu gidiyor eurovisiona S:

  • sadecemüzik • 23 Aralık 2006 18:22 • #519403
    ajdarlı ıskence

    Ben zaten fazla televizyon izlemem. Hatta evde bir tanecik televizyon var o da mutfakta, yemek yerken falan bakıyorum. Ama Ajdar'ın televizyon tarihinin tozlu sayfalarına gömülmesi hiç de fena olmaz tabii. Hatta bana sorarsan internette yayınlanması, yayılması ve konuşulması bile yasaklanmalı. :)
Bu konunun tüm mesajları