arkadaşım beatlesın modasının geçtiğini sanıyorsan yanılıyorsun.adamların hala albümleri çıkıyor(bkz.: http://www.garaj.org/haber/17242/beatles-yeniden.htm)toprak olmaları önemli değil,mark denen herif bıraksaydı john yaşardı, yeni süper albümler çıkartırdı.hem herkes bi gün toprak ölcek(ne kadar erken olduğu önemli değil).beatles olmasaydı oasis olmazdı,nirvana olmazdı,foo fighters olmazdı(aklıma gelmeyen veya bilmediğim birçok grup var).döneme damgalarını vurdular ve etkileri hala devam ediyor.kaç kız ciyak ciyak ağladı beatles için,kaç erkek onları taklit etti,kaç müzisyen ilham aldı?eurovisiondan çıksa çıksa artık yazın hiti çıkar kumsallarda dinleriz anca(lordiyi saymam) 1 yıl sonra etkisi gider.kıyasladığın milli gururunuz ajdar, beatles gibi zamanında dünyada 1 milyardan fazla albüm (dvd,ilgili kitap,konserler,vb... saymıyorum) satmış olup(rekoru şu ana dek kimse geçememiştir biraz oasis yaklaşmıştır),hala dasatmaya devam edebilir mi?hiç sanmıyorum.