Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sizce Türkiyede Geçen Yılın Şarkısı Hangisi?

  • Metalist_Boy • 4 Ocak 2007 14:49 • #520167
    Valla bencede cok calınan sarkılar güzel olsa bile bi zamandan sonra tabiri caizse boku cıktıgı için sonradan kaybolup gidiyo günlerin karanlık gecmişine :D
    O yüzden en iyi sarkı cok calınmayandır diye düşünüyorum eminim ki emre aydın,ferhat göcer,serdar ortac vb sarkıcıların yaptıgı sarkıları -en azından burda bahsi gecen- ilerde pek hatırlayan olmıycak gibime geliyo :D
Bu konunun tüm mesajları