Valla bencede cok calınan sarkılar güzel olsa bile bi zamandan sonra tabiri caizse boku cıktıgı için sonradan kaybolup gidiyo günlerin karanlık gecmişine :D
O yüzden en iyi sarkı cok calınmayandır diye düşünüyorum eminim ki emre aydın,ferhat göcer,serdar ortac vb sarkıcıların yaptıgı sarkıları -en azından burda bahsi gecen- ilerde pek hatırlayan olmıycak gibime geliyo :D
isamil yk bombabomba.com bukdar kafa ütüleyen bir şarkı olmadı bence
bir diğeride mahsunun, dinle bu şarkım sana dinle parçası..ulan şarkı sözleri bile aklıma kazınmış o derece düşmüşüz yani :)