Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sizce Türkiyede Geçen Yılın Şarkısı Hangisi?

  • CRN_CRN_ME • 2 Ocak 2007 15:51 • #520043
    biz bunu unutmuştuk!
    bir de göksel -hep seni konusurum vardı!
  • CRN_CRN_ME • 2 Ocak 2007 15:52 • #520044
    verdi zaten adam yüz felci olmus geçmiş olsun dileklerimi buradan yolluyorum!
  • chumbucket • 2 Ocak 2007 18:54 • #520064
    o kadar bela okursa olcağı bu tabi:D
    bence de çakkıdı:S
  • drummer99 • 3 Ocak 2007 00:16 • #520072
    bence şakkıdı şakkıdı kenan doğulunun artık bıktırdı dercesinde çalınıyor
  • sadecemüzik • 3 Ocak 2007 00:34 • #520073
    Çikita muz
  • haplo_trm • 3 Ocak 2007 00:47 • #520074
    Olayın koptuğu nokta budur bence:) Yani yılın şarkısı soruluyor ve çikita muzu anca 15. mesajda görebiliyoruz olacak iş değil!!!

    Yılın şarkısı bencede çikita muz'dur düşünün ne kadar çok konuşuldu sadece şu forumda bile Youtube'da resmen hit oldu adam!!!
  • anastasia • 3 Ocak 2007 17:37 • #520101
    Bence emre aydın;)
  • rockci_kiz • 3 Ocak 2007 19:57 • #520110
    emre aydin ferhat göcer baya okudum ne melankolik bi milletiz yaa hepimiz sanirim yastayiz böyle sarkilar cok tutuluyo
    birde dale don dale vardi oda biktirmisdi
  • CRN_CRN_ME • 3 Ocak 2007 20:20 • #520112
    doğru hit oldu ama yakında sokakta görünce dövücez :D adam bir de makina mühendisiymiş yuh dedim ben açıkcası......
  • cthulhu88 • 3 Ocak 2007 21:53 • #520128
    sanırım çakkıdı