İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
Sizce Türkiyede Geçen Yılın Şarkısı Hangisi?
CRN_CRN_ME
• 2 Ocak 2007 15:51 •
#520043
biz bunu unutmuştuk!
bir de göksel -hep seni konusurum vardı!
CRN_CRN_ME
• 2 Ocak 2007 15:52 •
#520044
verdi zaten adam yüz felci olmus geçmiş olsun dileklerimi buradan yolluyorum!
chumbucket
• 2 Ocak 2007 18:54 •
#520064
o kadar bela okursa olcağı bu tabi:D
bence de çakkıdı:S
drummer99
• 3 Ocak 2007 00:16 •
#520072
bence şakkıdı şakkıdı kenan doğulunun artık bıktırdı dercesinde çalınıyor
sadecemüzik
• 3 Ocak 2007 00:34 •
#520073
Çikita muz
haplo_trm
• 3 Ocak 2007 00:47 •
#520074
Olayın koptuğu nokta budur bence:) Yani yılın şarkısı soruluyor ve çikita muzu anca 15. mesajda görebiliyoruz olacak iş değil!!!
Yılın şarkısı bencede çikita muz'dur düşünün ne kadar çok konuşuldu sadece şu forumda bile Youtube'da resmen hit oldu adam!!!
anastasia
• 3 Ocak 2007 17:37 •
#520101
Bence emre aydın;)
rockci_kiz
• 3 Ocak 2007 19:57 •
#520110
emre aydin ferhat göcer baya okudum ne melankolik bi milletiz yaa hepimiz sanirim yastayiz böyle sarkilar cok tutuluyo
birde dale don dale vardi oda biktirmisdi
CRN_CRN_ME
• 3 Ocak 2007 20:20 •
#520112
doğru hit oldu ama yakında sokakta görünce dövücez :D adam bir de makina mühendisiymiş yuh dedim ben açıkcası......
cthulhu88
• 3 Ocak 2007 21:53 •
#520128
sanırım çakkıdı
«
1
2
3
»