Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sizce Türkiyede Geçen Yılın Şarkısı Hangisi?

  • EMG 85 • 2 Ocak 2007 10:12 • #520001
    Valla ben çevremde Emre Aydın --> Afili Yalnızlık gibi gördüm çünkü etrafta hep o çalıyor ve ondan bahsediliyordu.
  • linde_ • 2 Ocak 2007 12:46 • #520014
    hande yener - aşkın ateşi yakarmış ateşi
  • CRN_CRN_ME • 2 Ocak 2007 12:51 • #520016
    ferhat göçer-yastayım
    gerçi bunu depresyonda ve melankolikler dinliyordu etrafımda bir de bu parcanın bir hikayesi varmıs adam ölen sevgilisine mi yazmış ne artık dogru mu degil mi bilmiyorum...
  • CRN_CRN_ME • 2 Ocak 2007 13:01 • #520017
    şarkının patlaması için bir efsanesi felan olmalı mı?

    bazı parcalar bir anda adını duyuruyor ondan sonra da grup bir albüm yapıyor listelerde 1. felan oluyor bu olay gecen senelerde cok yaşandı en basit örnegiyle irem-hayalet sevgilim... şimdi de ferhat göçer vardı bunların sebebi nedir? umarım bu sene olmaz böyle şeyler....
  • Single_FACTOR • 2 Ocak 2007 13:41 • #520018
    şarkının patlaması için bir efsanesi felan olmalı mı?

    çak kı dı
  • CRN_CRN_ME • 2 Ocak 2007 13:50 • #520019
    şarkının patlaması için bir efsanesi felan olmalı mı?

    çakkılamadı
  • gitarist • 2 Ocak 2007 14:09 • #520020
    şarkının patlaması için bir efsanesi felan olmalı mı?

    :S üfffff
  • dark_tran_ • 2 Ocak 2007 15:07 • #520031
    allah belanı versin-ismail ky
  • narkozz • 2 Ocak 2007 15:29 • #520039
    emre aydın afilli yalnızlık ve haklısınız ferhat göçer yastayım. heryerde bunlar çalınıp söyleniyordu..
  • metalikmanyak • 2 Ocak 2007 15:46 • #520042
    Nazan öncel-aşkım baksana bana:D