Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sizce Kurban eskisine göre nasıl olur?

  • punkykiz • 12 Ocak 2007 12:35 • #520491
    Tabi ki mükemmel ve harika ötesi olacaklar bu kesindir! M_M_M kardese kesinlikle katiliyorum yani bende kac gece dua ettim ve nihayet dualarim kabul oldu! gecen kurban logolari ciziyordum aniden bu haberi aldim yani sevincimden dört köse oldum resmen! hayatimda bu kadar sevindigimi hatirliyamioyrum!bu ses biter mi ??? BITMEZ BU SES ASLA DIYE BIR CEVABIN GELMESI cok gurur verici birsey tüm Kurbancilar icin ve özellikle benim icin! grubun tüm elemanlarina burdan sonsuz tesekkürlerimi iletmek istiyorum ve basarili olacaklarindan eminim!
Bu konunun tüm mesajları