Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sizce Kurban eskisine göre nasıl olur?

  • baltalı ilah • 22 Ocak 2007 17:14 • #521082
    İyi hadi iyi bir mesaj yazayım. Kurbanı ben 3 - 4 yıl önce Kemancıda sahne alılarken 2 yıl boyunca her hafta izledim. Canlı performansları iyi ama beste kalitelerini biraz yükseltirseler daha iyi olacağına eminim.
Bu konunun tüm mesajları