Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sizce Kurban eskisine göre nasıl olur?

  • piiz2 • 13 Ocak 2007 19:05 • #520547
    bence degısen bırsey olmaz ayrı ayrı dagıldıklarında bıle yaptıklarımüzik nerdeyse kendı tarzlarına yakındı burak athena ıle kopek sarkısın da burak panik te grubundakı tarzların kurban tadı vermediler mi???
  • Single_FACTOR • 14 Ocak 2007 08:22 • #520579
    valequendil
    14 Ocak 2007 Pazar / 04:13

    GARAJda küfür ve argo içerikli sözler kullanamazssınız. bir daha uyarmam!
  • AnthraX_1 • 14 Ocak 2007 11:14 • #520582
    Bence Kurban ayrı kalmamanında vermiş olduğu bi hevesle eskisinden daha iyi işler çıkaracaktır...
  • punkykiz • 22 Ocak 2007 11:19 • #521064
    wallahi süper olur konserlere gitmek farzdir yani ;)
  • baltalı ilah • 22 Ocak 2007 17:14 • #521082
    İyi hadi iyi bir mesaj yazayım. Kurbanı ben 3 - 4 yıl önce Kemancıda sahne alılarken 2 yıl boyunca her hafta izledim. Canlı performansları iyi ama beste kalitelerini biraz yükseltirseler daha iyi olacağına eminim.
  • essgi_013 • 16 Şubat 2007 18:15 • #522719
    kurbandann bahsediyoruss yapmayınn :)... tabikii her zamankii gibi mükemmel olur...
  • l-i-m • 16 Şubat 2007 18:21 • #522720
    eski/yeni yok!
    farzedin ki hiç dayılmadılar...
    yola aynen devam
  • hödöhödö • 16 Şubat 2007 18:35 • #522721
    kesinlikle. belki bu ara fazla uzun olmş olabilir, ama herşey devam ediyor/edecek
  • punkykiz • 16 Şubat 2007 20:18 • #522731
    abi git ve ilgilendigin seylere yorum yaz! burda ne isine geliyor anlamadigin birseye hic bir yarari olmayan, kimseyi ilgilendirmeyen yorumlar yazmak!? degerli vaktini harcama burda kimi ikna edeceksin?? senin dinlediginide biz begenmeyiz dert etme kendine kurban kurban diye.. baska isin yok mu?? kendin bir albüm cikar kurbandan daha iyi yap ondan sonra konus! illah insanin salterini attircan
  • youareshithead • 16 Şubat 2007 23:05 • #522766
    Bana kalırsa hiç birşey kaybetmeden devam edecekler süperler mükemmeller deniz yılmaz hayran bırakır derecede iyi bir solist tapınası varlıklar hep böyle kalsınlar... ne olursa olsun dinlenir bence.. sonuçta gerçek hayranları var!!