Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sizce Kurban eskisine göre nasıl olur?

  • numbie_X • 18 Şubat 2007 00:00 • #522942
    eskisinden daha iyi oldular,olacaklar da..gittim gördüm beğendim ben,dünkü konser süperdi,2.konserlerini heyecanla bekliyorum..
  • mr samwise • 19 Şubat 2007 13:40 • #523069
    ...
  • NefesAL • 20 Şubat 2007 12:29 • #523134
    iyi olur iyi bekleyin ve görün =)
  • distrustful • 20 Şubat 2007 12:48 • #523135
    ya yapmayın sanki çokmu iyilerdi de eskisiyle kıyaslıcaz...
  • NefesAL • 23 Şubat 2007 22:44 • #523325
    işte orası görecelidir...