Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Cem Adrian (Hayatımda Duydugum En Güzel Ses- 6.5 oktav)

  • sadecemüzik • 24 Ocak 2007 19:26 • #521219
    Ne çocukça bir tabir. Sıkışınca çareyi "çekemiyorlar" demekte bulmuşsun düşünceni temellendirmek yerine. Yazık sana. Hiçbir şey yazmasan daha hayırlı olurdu senin için ama tabii senin tercihin. Çok çocukça buldum.
Bu konunun tüm mesajları