Elbette öyle. Okulun öğrencisi olabilir ama eğitimine devam etmiyorsa yalnızca okulun öğrenci kayıtlarında adı yazar o kadar. Ne anladık bu öğrencilikten?
Ne çocukça bir tabir. Sıkışınca çareyi "çekemiyorlar" demekte bulmuşsun düşünceni temellendirmek yerine. Yazık sana. Hiçbir şey yazmasan daha hayırlı olurdu senin için ama tabii senin tercihin. Çok çocukça buldum.
takip ediyorum her konuda sivrilip çıkıyosun..sadece bana değil amacın dikkat çekmek ..evet çocugum daha 17 yaşındayım..bi itirazım yok..insanlar büyüdükçe kirleniyorlar zaten hoş ben böyle memnunum..(=