Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Cem Adrian (Hayatımda Duydugum En Güzel Ses- 6.5 oktav)

  • violoncellist • 23 Ocak 2007 23:49 • #521171
    Cem'in okuduğunu iddia ettiğin bölümdeyim, müzik ve sahne sanatlarında...
  • Günah_Keçisi • 23 Ocak 2007 23:56 • #521172
    www.cemadrian.com burda öyle yazıyo ama;)
  • violoncellist • 24 Ocak 2007 02:39 • #521182
    yazılan ve yaşanan bazen bağdaşmıyormuş demek ki...

    saygılar
  • Günah_Keçisi • 24 Ocak 2007 12:40 • #521190
    hee tabi sen görmedin diye okumuyo kesin(=
  • violoncellist • 24 Ocak 2007 13:37 • #521195
    vereceğim cevap burdan silinebileceği için sana mesaj olarak gönderdim.. burdan da sadece saygılarımı gönderiyorum!
  • sadecemüzik • 24 Ocak 2007 16:20 • #521199
    hee tabi sen görmedin diye okumuyo kesin(=

    Elbette öyle. Okulun öğrencisi olabilir ama eğitimine devam etmiyorsa yalnızca okulun öğrenci kayıtlarında adı yazar o kadar. Ne anladık bu öğrencilikten?
  • Günah_Keçisi • 24 Ocak 2007 18:05 • #521216
    çekemiyolar haha=D=D
  • sadecemüzik • 24 Ocak 2007 19:26 • #521219
    Ne çocukça bir tabir. Sıkışınca çareyi "çekemiyorlar" demekte bulmuşsun düşünceni temellendirmek yerine. Yazık sana. Hiçbir şey yazmasan daha hayırlı olurdu senin için ama tabii senin tercihin. Çok çocukça buldum.
  • Günah_Keçisi • 24 Ocak 2007 22:39 • #521231
    takip ediyorum her konuda sivrilip çıkıyosun..sadece bana değil amacın dikkat çekmek ..evet çocugum daha 17 yaşındayım..bi itirazım yok..insanlar büyüdükçe kirleniyorlar zaten hoş ben böyle memnunum..(=
  • reunion • 24 Ocak 2007 22:42 • #521233
    bu adamın sesi süper ya..