Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Cem Adrian (Hayatımda Duydugum En Güzel Ses- 6.5 oktav)

  • Single_FACTOR • 25 Ocak 2007 19:16 • #521291
    bunu ister tehtit ister uyarı olarak gör; forum kuralları dışına çıkar ve işe argoyu da katarsan üyeliğin silinebilir.
  • -maJestY- • 25 Ocak 2007 20:13 • #521292
    6.5oktav hmm...kulağa hoş geliyor.Pek hazzetmedim yine de.
  • Soulforger • 26 Ocak 2007 10:15 • #521319
    O halde sen şu ana kadar sadece sokaktan geçen arabaların sesini duymuşsundur...

    http://youtube.com/watch?v=BB2VP7R02lo -Maria Callas-(Sadecemüzik sağolsun)

    http://youtube.com/watch?v=GDZKTZvPPKs -Pavarotti & Sepultura-

    http://youtube.com/watch?v=ts0cdIrpwsk -Zeki Müren-

    http://youtube.com/watch?v=-M59_WlrTzQ -Hakan Aysev-

    Dinle biraz , hak vermemen elde değil sanırım bunlardan sonra... Özellikle Hakan Aysev'i dinle bak , Cem Adrian'a gelen kadar ne Türkler var...
  • -maJestY- • 26 Ocak 2007 16:08 • #521333
    O halde sen şu ana kadar sadece sokaktan geçen arabaların sesini duymuşsundur...

    Ne alaka ki, öyle bi ihtimal olmadığını sen de biliyorsun...
    Ağzıyla kuş tutsa yine dinlemem Cem Adrian'ı, sevenleri dinlesin doya doya...

    Hakan Aysev iyiymiş ama yinede müzik tarzı olarak bana hitab etmiyor... Herneyse herkesin zevki bir değil tabi...
  • Günah_Keçisi • 26 Ocak 2007 21:05 • #521351
    zevk işte..
  • Soulforger • 26 Ocak 2007 23:14 • #521355
    Ben sana demedim onu :)

    Ben Cem Adrian'dan daha iyi ses duymadığını söyleyen arkadaşa yazmıştım ;)
  • Günah_Keçisi • 27 Ocak 2007 14:49 • #521384
    iyi de konuyu açan ben(=
  • Soulforger • 27 Ocak 2007 16:40 • #521392
    Tamam işte sana dedim zaten , Majesty'ye değil :) Haha, karıştı ya :))
  • Günah_Keçisi • 27 Ocak 2007 18:31 • #521398
    hea tesekkürler o zaman..
  • sadecemüzik • 28 Ocak 2007 02:45 • #521429
    Ahhhh! Maria'yı örnek verdiğin için sana minnettarım. "Çok özel bir ses" dinlemek isteyenler için Maria Callas'ı şiddetle öneririm. Mesele sadece oktavda değil. Kulaklarınız ses duysun! ;)