Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Cem Adrian (Hayatımda Duydugum En Güzel Ses- 6.5 oktav)

  • Günah_Keçisi • 24 Ocak 2007 23:12 • #521237
    bence de ;)
  • blitzkrieg • 24 Ocak 2007 23:17 • #521238
    orjinal bir sesi var ama zayıf, gene ses aralığı geniş olan bir freddie mercury gibi değil. ;) yanlış anlaşılmasın kötülemek anlamında söylemedim ben yani bu bir unsurdur. ses aralığı geniş ve çok farklı bir sesi olabilir fakat teknik anlamda sesi güçlü değil. ve ciddne canlı performansında detone oluyor yaa
    saygılar...
  • Günah_Keçisi • 24 Ocak 2007 23:35 • #521241
    Seni Seviyorum:D:D
  • sadecemüzik • 24 Ocak 2007 23:58 • #521244
    Anlaşılan aynaya bakıp gelmişsin. Bravo! :)) Sağol, var ol. El öpenlerin çok olsun. Malum, ben yaşlı bir teyzeyim. :))
  • berry88 • 25 Ocak 2007 00:08 • #521248
    sesinin güzel olduğuna katılıyorum hatta gerçekten çok güzel.. matematiksel boyutu (oktav gibi) beni ilgilendirmiyor (zaten anlamadığım bir konu üzerinde konuşmak oldukça saçma)..
    ama şunu da demeden geçemicem..
    birkaç programda izlediğim kadarıyla violoncellist arkadaşımız haklı gibi geliyo.. çünkü bu programlarda biraz kendini beğenmiş tavrı ve sevimsiz gelen bazı konuşmaları-davranışları vardı.. artık bunu şöhretin getirilerine mi yorarsınız yoksa 'yok canım sana öyle gelmiş' mi dersiniz bilmem ama bana öyle geldi..
  • Günah_Keçisi • 25 Ocak 2007 00:31 • #521250
    simdi senin de milyonda bir rastlanan bi sesin olsaydı napardın ki..
  • A Dead Castle • 25 Ocak 2007 01:06 • #521252
    Abartılacak kadar özel değil
  • Single_FACTOR • 25 Ocak 2007 02:45 • #521265
    berry88
    25 Ocak 2007 Perşembe / 01:00


    argoya dikkat !!
    bir daha uyarmam
  • berry88 • 25 Ocak 2007 18:47 • #521286
    artık tehdit mi ediliyoruz?
  • tolqing • 25 Ocak 2007 18:59 • #521287
    adamın ses tellerı sadece normalden biraz daha uzun ve ses tonunda hiç bi estetik yok bencce dogal yetenek falan da değil sadece genetik bozukluk kendisi kanımca meshur olma peşinde aykırı olmaya calısan bi gereksizlik