sesinin güzel olduğuna katılıyorum hatta gerçekten çok güzel.. matematiksel boyutu (oktav gibi) beni ilgilendirmiyor (zaten anlamadığım bir konu üzerinde konuşmak oldukça saçma)..
ama şunu da demeden geçemicem..
birkaç programda izlediğim kadarıyla violoncellist arkadaşımız haklı gibi geliyo.. çünkü bu programlarda biraz kendini beğenmiş tavrı ve sevimsiz gelen bazı konuşmaları-davranışları vardı.. artık bunu şöhretin getirilerine mi yorarsınız yoksa 'yok canım sana öyle gelmiş' mi dersiniz bilmem ama bana öyle geldi..