Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Cem Adrian (Hayatımda Duydugum En Güzel Ses- 6.5 oktav)

  • blitzkrieg • 24 Ocak 2007 23:17 • #521238
    orjinal bir sesi var ama zayıf, gene ses aralığı geniş olan bir freddie mercury gibi değil. ;) yanlış anlaşılmasın kötülemek anlamında söylemedim ben yani bu bir unsurdur. ses aralığı geniş ve çok farklı bir sesi olabilir fakat teknik anlamda sesi güçlü değil. ve ciddne canlı performansında detone oluyor yaa
    saygılar...
Bu konunun tüm mesajları