aman hocam tarz tutturanlarıda arakçı yapmayalım. Arak dediğin doğuşun yarma polis klipleridir. Mutlaka bir yerden başlamak lazım. Çoğu grupta bildiğiniz gibi coverla başlayıp sonra sunmuştur ürünlerini ki ağacın bi dalından tutunmak demektir bu. öyle ha deyip kendi tarzı ile sıfırdan ürün sunan yoktur hepniz müzikle ilgilnen adamlarsınız. Ne kadar çok denerlerse o kadar kendi müziklerini belirlerler bence... Zakkum içindir sölediklerim yoksa yukardaki yorumların çoğuna katılmaktayım. Zati yaratıcılık olmazsa ne kadar üflesende yürümez gemin