Müzikal olarak çok kaliteli olmayabilirler ama sosyalizmi en iyi şekilde savunan gruplardan bir tanesi mor ve ötesi. Niye hakkını yiyosunuz ki. Bir sanatçıyı ağır bir şekilde eleştirebilmek için en az onun kadar iyi müzik yapabilmek önemlidir. O kadar ortaya laf atan (sizlerin) kaç tanesinin müzikal kalitesi o kadar iyi. Sazanın biri çıkıp da bütün şarkılarını çalabilirim demesin. Önemli olan çalabilmekten çok onu yaratabilmek...