ıste bu evet bende senı tum ıctenlıgımle desteklıyorum mor ve otesı arakcıdır ama ısın en komık yanı arak yapmasına ragmen yıne adam gıbı sarkı yapamamalarıdır mal ve otesı ıste nolcak
ya tabi arak şeyler var ama şöylede bir şey var şarkı şarkıyı cidden andırabilir, açıkçası işin içinde olanlar bilir acayip emek harcanıyor arkadaşlar böyle şeylere cidden geceniz gündüzünüz irbirine giriyor:(
düşünsenize bir şarkı yapmışssınız hayatınızda bir şeyelr yaşamışssınız şarkı yapmışınıız albüm yapmışsınız tanınmaya çalışıyorsunu ya da tanınmışsınız artık sonra genç biri çıkıyor,
arak bu çalmış diyor an aki hissiyatınızı hayal edebiliyor musunuz.
tabiği ki türkiye de ve de dünya da kötü niyetle arak şeyler var yok demiyorum bakın ama olayı abartmamak lazım iki notası akışı benziyor diye şarkı arak olmaz arak dediğin aynı şeyi çalmıştır ya da çakallık yapmıştır bir yeriyle oıynayıp sunmuştur.
burada değil de nette geçen diper işte örneklere baktığnızda çok alakasız eyler var şarkının biraz akışı benziyor diye adamlar arajkçı yapmışlar.
sevgi saygı arkadaşlar nerde bunlar...
cidden bu albüm işi çok zor ya kastırıyor hele bi de kendi çabalarınzıla bir şeyelr yapıyorsanız:(
herkese sevgiler sayıgılar...
Müzikal olarak çok kaliteli olmayabilirler ama sosyalizmi en iyi şekilde savunan gruplardan bir tanesi mor ve ötesi. Niye hakkını yiyosunuz ki. Bir sanatçıyı ağır bir şekilde eleştirebilmek için en az onun kadar iyi müzik yapabilmek önemlidir. O kadar ortaya laf atan (sizlerin) kaç tanesinin müzikal kalitesi o kadar iyi. Sazanın biri çıkıp da bütün şarkılarını çalabilirim demesin. Önemli olan çalabilmekten çok onu yaratabilmek...