Arkadaşlar şarkı şarkıya benzeyebilir, bu o şarkının çalıntı olduğunu göstermez. YouTube'da bir standup gösterisi var(
http://www.youtube.com/watch?v=JdxkVQy7QLM ). Şu anda dinlediğiniz parçaların çoğunun Pachalbel Canon in D parçasının farklı türevleri olduğunu söylüyor. Bunların arasında Beatles, Bob Marley de var.. Ama bu onların korsan(!) olduğunu göstermiyor. Tüm bu şarkıları bir yandan da çalıyor adam gitarla. Hatta şarkıları sıralarsam bildiklerimi,
Vitamin C - Graduation
Aerosmith - Crying
Blues Traveller - Hook
Green Day - Basket Case
Matchbox 20 - Push
U2 - With or without you
Avril Lavigne - Skater boy
Bob Marley - No woman no cry
Beatles - Let it be
Bu parçaların hepsi arak oluyor o zaman. Her benzeyen parçaya çalıntı demek, emeğe saygısızlık olur.
edip