Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ATAKAN YORUK dıyorum sadece bakalım sız ne dıyorsunuz:)))

  • drums89 • 16 Ocak 2007 09:42 • #520666
    abı beh tanınmazmı ATAKAN YORUK.. OHOHOOOO derım yanı... marmara unv muzık ogretmenlıgınden mezun bılmem nerde master ıstanubul guzel sanatlar lısesındede ogretmenlık yapmısıtır su anda KIRAC ın gıtarıstıdır kendılerı.. SENDEN BASKA nın soloları ondan dınlenır vesselam.. gercı okım be ya dıyenler varsa da muhım degıl onemlı bır elemandır hatta kendı gurubuda var guzel ınsan dır ya:)))ama hıc anlamam neden kırac konserlerınde '' bumudur barıs dıye sorar da bumudur atakan demez neyse zaten kırac la nerdeyse aynı yastalar ve aynı unv den mezunlar tabı kırac onbes yılda mezun oldu atakan abı gıbı degıl ondan kıskanmıs olabılır atakan abıyı:)))ayseye sarkı yapsın daha o
Bu konunun tüm mesajları