Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ATAKAN YORUK dıyorum sadece bakalım sız ne dıyorsunuz:)))

  • metalikmanyak • 15 Ocak 2007 15:10 • #520633
    tanımam valla:S
  • deathvalley • 15 Ocak 2007 17:08 • #520635
    ilk defa duyuyorum..:S
  • Single_FACTOR • 15 Ocak 2007 21:28 • #520644
    imkansizbestem
    15 Ocak 2007 Pazartesi / 15:06

    saha geniş ama bu mesajın ömrü kısa olacak; eğer bu başlığı düzeltmezssen...

    bkz."son harften kelime türet, iki harfe yorum yaz, bir kelime bir cevap" manasına gelmeyen bilgilendirici ve sağlıklı geri dönüşü olabilecek başlıklar açınız.
  • drums89 • 16 Ocak 2007 09:42 • #520666
    abı beh tanınmazmı ATAKAN YORUK.. OHOHOOOO derım yanı... marmara unv muzık ogretmenlıgınden mezun bılmem nerde master ıstanubul guzel sanatlar lısesındede ogretmenlık yapmısıtır su anda KIRAC ın gıtarıstıdır kendılerı.. SENDEN BASKA nın soloları ondan dınlenır vesselam.. gercı okım be ya dıyenler varsa da muhım degıl onemlı bır elemandır hatta kendı gurubuda var guzel ınsan dır ya:)))ama hıc anlamam neden kırac konserlerınde '' bumudur barıs dıye sorar da bumudur atakan demez neyse zaten kırac la nerdeyse aynı yastalar ve aynı unv den mezunlar tabı kırac onbes yılda mezun oldu atakan abı gıbı degıl ondan kıskanmıs olabılır atakan abıyı:)))ayseye sarkı yapsın daha o
  • drums89 • 16 Ocak 2007 09:48 • #520667
    abı ıyı demısın aslında eleman ıyı yapmıs bence saha genıs yanı:))) annayana dıyorum kı mevzuyu ac ben ne demek ıstedın annamdım emınım yapan elemanda anlamamıstır....bence ac durumu kı anlasılsın valla ıyı saha bence
  • muratdrum • 16 Ocak 2007 18:01 • #520684
    sevgili arkadaşlar "Atakan Güçlü Yörük" Kıraçın elektrocusu(solo) ve aynı zamanda vokaliz adlı vokal grubunda yer alıyor.1974 doğumlu bence bir kaç elektro solosunu dinleyin tavsiye ederim:)
  • Single_FACTOR • 16 Ocak 2007 22:59 • #520708
    ATAKAN YORUK dıyorum sadece bakalım sız ne dıyorsunuz:)))
    [43 kez okundu]imkansizbestem
    15 Ocak 2007 Pazartesi / 15:06


    Mesaj silindi .yeterli zamanı tanıdım.
    Uyarıları lütfen dikkale alın