Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ATAKAN YORUK dıyorum sadece bakalım sız ne dıyorsunuz:)))

  • drums89 • 16 Ocak 2007 09:48 • #520667
    abı ıyı demısın aslında eleman ıyı yapmıs bence saha genıs yanı:))) annayana dıyorum kı mevzuyu ac ben ne demek ıstedın annamdım emınım yapan elemanda anlamamıstır....bence ac durumu kı anlasılsın valla ıyı saha bence
Bu konunun tüm mesajları