Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

opeth dinleyen ,başka gruplar ya da türünün grublarını dinleyebilir mi?

  • hakann16 • 16 Ocak 2007 20:10 • #520696
    duygudan kastım öfke değildi.
    opeth sana hüznü de yaşatır, ama opeth için öfke tanımlı basmakalıp bir şey diyemezsin, ne kadar opeth dinledin bilmiyorum ama ,eğer yaptıkları müziği sakin kafayla oturup dinlersen anlarsın, öfkeyi içinde barındırırmı?..
Bu konunun tüm mesajları