duygudan kastım öfke değildi.
opeth sana hüznü de yaşatır, ama opeth için öfke tanımlı basmakalıp bir şey diyemezsin, ne kadar opeth dinledin bilmiyorum ama ,eğer yaptıkları müziği sakin kafayla oturup dinlersen anlarsın, öfkeyi içinde barındırırmı?..