Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

opeth dinleyen ,başka gruplar ya da türünün grublarını dinleyebilir mi?

  • hakann16 • 16 Ocak 2007 18:00 • #520683
    opethi hakkıyla dinlemiş olanlar opethden aldığı duyguyu hiçbir grupta hissedemez diye düşünürüm.siz ne dersiniz? uzun vadeli bir bağımlılık yaratmıyor mu?
  • Necrophilliac • 16 Ocak 2007 18:09 • #520685
    Düşüncen çok saçma bence... Duygu demişsin... Ben öfkeyi UÇK Grind'dan Cenotaph'tan çok daha iyi alırım Opeth'e göre.
  • hakann16 • 16 Ocak 2007 18:13 • #520686
    ben duygu diyorum sen öfke diyorsun..
  • Necrophilliac • 16 Ocak 2007 19:01 • #520689
    Öfke bir duygu değildir tabi... Pardon...

    Duygudan anladığınız bi' hüzün sanki?Opeth sana hüzün mü veriyor... İyi peki...
  • hakann16 • 16 Ocak 2007 20:10 • #520696
    duygudan kastım öfke değildi.
    opeth sana hüznü de yaşatır, ama opeth için öfke tanımlı basmakalıp bir şey diyemezsin, ne kadar opeth dinledin bilmiyorum ama ,eğer yaptıkları müziği sakin kafayla oturup dinlersen anlarsın, öfkeyi içinde barındırırmı?..
  • hiyerrapol • 16 Ocak 2007 20:16 • #520697
    her gruptan aldığın haz farklıdır... aynı tür dahi olsa sana yaşattığı duyguları kıyaslamak pek doğru olmaz... bir diğeri ben şu opeth i hakkıyla dinlemiş olanlar kısmına takıldım... garip bir başlık olmuş...
  • beklicem321 • 16 Ocak 2007 20:21 • #520698
    Dinleyebilir.
  • Necrophilliac • 16 Ocak 2007 21:03 • #520701
    Bunu basmakalıp olarak alman manasız.Ben sadece bir örnek verdim.Öfke de bir duygudur ve bana öfkeyi yaşatacak son grup Opeth.Ha eğer bir "Her duyguyu Opeth'te daha iyi bulursunuz." geyiği varsa, bırak ya...

    Hüzünü de Doom metalde daha iyi yaşarım.Veya komple metalde yaşamam hüznü.Terk edilmişliği yine doomda tadabilirim.Hırsı Teknik Death'te tadabilirim.Tadarımda...

    Bütün türler için alternatif gruplar sunabilirim.Ama Opeth ne yaptı da bütün duyguların en iyi tadıldığı grup tabusunu oluşturdu onu da anlayamadım.

    Dağa taşa yazdım yine de yazarım aha buyrun aslanlar gibi Necrophagist.Bende bu adamların müziğine "Paso sweep ya, hiç duygu yok..." diyenleri anlamıyorum.Ama hiç kimseye de bunu nasıl anlamadıklarını sormuyorum böyle dayatırmışçasına...
  • vikings • 16 Ocak 2007 21:07 • #520702
    hayır bu saatten sonra kimse dinleyemez yasakladım herkese :)
  • hakann16 • 16 Ocak 2007 22:47 • #520704
    şimdiye kadarki beni en çok etkileyen opeth olduğu için,ondan aldığım hazzın çok daha farklı olduğunu da gördüm .nitekim hiçbir zaman demem ki opeth de her duyguyu yaşarsın. evet,opeth benim için büyük bir müzik heyecanı.gerek usta riffleriyle,clean vokal deki eşsiz sesi, ve brütali cleane yedirmesiyle bambaşka bir heyecan katıyor.bunu hakketen öyle göründüğü için değil ,hissettiğim için söylerim.
    şu noktada opethi ne yerme ne de ha geyik olsun işte konuşalım gibi bir durum teşkil etmiyorum.
    bir gruba körükörüne bağlanmışlık değil dediğim, hatta öyle ki müziği kesin çizgilerle birbirinden ayırmak da çok rezil bir durumdur. şu durumda sorumla çelişen bir durum vardır ki soru aslında;'''opeth,müziği nasıl benimsiyor olmalıydı'''