Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

opeth dinleyen ,başka gruplar ya da türünün grublarını dinleyebilir mi?

  • hakann16 • 16 Ocak 2007 22:47 • #520704
    şimdiye kadarki beni en çok etkileyen opeth olduğu için,ondan aldığım hazzın çok daha farklı olduğunu da gördüm .nitekim hiçbir zaman demem ki opeth de her duyguyu yaşarsın. evet,opeth benim için büyük bir müzik heyecanı.gerek usta riffleriyle,clean vokal deki eşsiz sesi, ve brütali cleane yedirmesiyle bambaşka bir heyecan katıyor.bunu hakketen öyle göründüğü için değil ,hissettiğim için söylerim.
    şu noktada opethi ne yerme ne de ha geyik olsun işte konuşalım gibi bir durum teşkil etmiyorum.
    bir gruba körükörüne bağlanmışlık değil dediğim, hatta öyle ki müziği kesin çizgilerle birbirinden ayırmak da çok rezil bir durumdur. şu durumda sorumla çelişen bir durum vardır ki soru aslında;'''opeth,müziği nasıl benimsiyor olmalıydı'''
Bu konunun tüm mesajları