Başıma gelmiş bi olay:
Barda benden çakmak isteyen elemanla aramda geçen diyalog:
------spoiler--------
ag: ee gençler müzikle aranız nasıl, o gitar sizin heralde.
ög: eh abi işe, klasik gitar daha elektroya geçemedik
ag: hmm, ne tazr müzik dinliyosun, mesela hangi gruplar
ög: abi işte bi metallica, bi de şey, bilmezsin ama
ag: (söyle lan, metallica'dan sonra ne kadar underground olabilir) söyle bakiyim neymiş
ög: abi işte bi ingiliz grup var, judas priest, bi...
ag: judas mı? hayır bilmem. müsadenizle kalkayım artık
-------spoiler---------
Adam Judas Priest'i dünyanın en undergound grubu sanıyor. O anki dumuru anlatamam. Malesef durum böyle. Cradle diinleyen en pis blackçi, Dark Tranquillity dinleyen en pis deathçi kesiliyor başımıza. Metallicacılara girmicem bile.
Ben Duman'da COF tişörtüyle pogo yapan gördüm. Bi zamanlar rap, özellikle de türkçe rap modaydı, şimdi ibre metale kaydı. Etraf Dimmu'yu, Cradle'ı black sanan gothic makyajlı kızlarla dolu.
not: yukarıdaki yazılınlar tamamen birer tespitin sonuçlarıdır, kimseye laf atmak amacı ile yazılmamıştır, kimse üzerine alınmasın.