bende çilekeşte pogo yapanlardanım.metal müziin ne olduununda senden daha iyi farkındayım.sağlam progressive metal dileyicisiyim.çilekeşteki pogo yapma sebebimizi bi sor ondan sonra özenti mözenti diye yorum yap.senn gibi uzaktan seyretmek yerine gidip arkadaslarla stres attık ve eğlendik.üstelik çilekeşten nefret ederim...bunun haricinde söylediklerine katılıyorum iyi geceler