Ben metal'e soğuğum nedense.. insanlar hep daha çok sertleşmek istiyor...
nedir bu serteşme problemi anlayabilmiş değilim... belki hızlı yaşadıklarındandır...hoş metal müzik onların sandığı gibi daha sert daha karmaşık sololar daha fazla nota yığınları daha hızlı müzik değil.. ama.. onlar sert istiyorlar..