;) karsiliga gerek yok sonucta bende fanatik kurbanciyim ve bunlari kurbancilar arasinda paylasmak bir farzdir!!! sagol mesaj biraktigin icin, ben sana özelden mesaj atarim ve bu parcalari nasil bulacagini söylerim! kib ve tekrar cok sagol ilgin icin.. :)