-
tabi ki paylasirim ayip ettin!!! BIZ CAN MI CAN KURBAN MI KURBAN DEGILMIYIZ?? elbette paylasirim! sende hangi parcalar var peki??
-
bisey degil :)) pestil süper yinede! bu arada edipcim bisey bulursan sende paylasirsin dimi?? usulca icin sagol... :)
bu arada usulca, birdenbire parcalari albümlerde ghost olarak yer almiyor! senin dedigin sormanin akustik versiyonu, geyik, wonderful tonight ghost olarak kurban albümünde yer aliyordu!
senle görüsecegiz daha zaten ama beni kirmayip düsünceni paylastigin icin cok tesekkür ederim ;)
-
o konuda yardimci olabilirim M_M_M sende varmyidi bu parcalar önceden?? veya bildigin baska albümde yer almayan parcalar var mi??
bilgini paylasirsan cok sevinirim ;)
KURBANA KURBANIZ BIZ
-
bu arada 5parca diyordum ama gecen birde yak parcasini ve gelmenin akustik versiyonu buldum!
daha kac parcalari var ki?? :( BULMAM LAZIMM
KESKE ALBÜM YAPIP KOYSALARDI BU PARCALARI of :(
-
bana o parcaları atarmsın ben fanatik kurban hayranıyım..canımı iste karsılıgında
-
ya bunları paylaşsanız ne güzel olcak=)
-
tabi ki paylasirim sonucta hic bir albümde yok...
ilgin icin sagol ;) bu arada keske albüm yapip koysalardi bu parcalari ya!!! aramasi cok zor oluyor yani kac köse bucak aradimda buldum sormayin
-
;) karsiliga gerek yok sonucta bende fanatik kurbanciyim ve bunlari kurbancilar arasinda paylasmak bir farzdir!!! sagol mesaj biraktigin icin, ben sana özelden mesaj atarim ve bu parcalari nasil bulacagini söylerim! kib ve tekrar cok sagol ilgin icin.. :)
-
ben de istiyooom o parçalarıı :(
-
ask olsun yavrum ya hergün görüstügün yavruna daha yollamadin millete dagittin parcalari hani bana hani bana uleeyyynn