-
gecen sene nette tanistigim bir kurbanci arkadasima rastaldim ve bana kurbandan daha önce hic duymadigim, bilmedigim hatta tüm albümlerine orjinal olarak sahip oldugum halde hic bir albümlerinde yer almayan parcalar yolladi... suana kadar albümlerinde yer almayan 7parca biliyorum ve bu parcalar: rüya, birdenbire, usulca, pestil, ici bos, yak ve bir akustik versiyon!
siz bu parcalar haric albümlerinde yer almayan parcalar biliyormusunuz? bilenler bana ulasssin! NABRUKKKK BITMEZZZZ
-
vay be bi efsane olma yolunda ilerliyo yannz bu hikaye :D:D Hey allam ya....
-
paylaşsana bunları...bizde sana olmayanları yollayalım...sen upload et bir yere ordan bir alalım...yoksa boşyere kolleksiyonu nedenverelim ki..önce paylaş sonra biz paylaşalım..ekmeden biçmek olmaz
-
yani paylasirim... bu parcalara sahip olmak isteyenler foruma yazsin ve ben özelden geri yazip bu parcalara nasil sahip olabileceklerini anlatirim ;) ilgin icin sagol
-
bu arada albümlerde olan ghost parcalardan bahsetmiyorum!
ve o 5parcaya bir parca daha eklendi... gözlerimi acik tutuyorum yeni parca bulursam haberdar ederim tüm kurbancilari!
bende o parcalari tesdadüfen buldum yani nerden bulabilirsiniz diye hic bir fikrim yok! dedigim gibi bu parcalara sahip olmak isteyenler bana ulassin!
-
Efsane? sen istersen gidip enerjini ilgilendigin seylere harca!
bilgin olmadigin konulara anca böyle bir alakasiz cevap verebilirsin!
yinede boseyere yaptigin yorum icin sagol.. pek bi katkin olmadi ama neyse...
-
Extra diye toplama bir albümlerini dinlemiştim, sanırsam albümlerin sonundaki gizli parçalardan ibaretti.
Bu parçaları da dinledim, güzeller cidden.. Ama "pestil" biraz "panik" gibi olmuş...
Paylaşım için çok teşekkür ediyorum. =)
-
bende de bir sürü parçası vardı vardı diyorum çünkü o format denilen şey yüzünden hepsi gitti :( ama tekrar indiricem virüs kapsamda :))
-
yoksa boşyere kolleksiyonu nedenverelim ki
Anlayamadığım bir mantık bu
, nerde paylaşımcılık kardeşim
? İlla karşılığında bir şey almanız mı gerekiyor
?
-
evet