Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

kurbanin albümlerinde olmayan parcalar varmis meydanda haberdarmisiniz?

  • hödöhödö • 13 Şubat 2007 22:55 • #522546
    http://rapidshare.com/files/15835008/KURBAN-EXTRA__2007___upload_Dj-ilknaz.rar

    buyrun efendm, ben de büyük çabalar harcayarak arandım tarandım ve buldum. leylaklar ve wonderful tonight falan zaten ilk albümlerde hidden tracklerdeki şarkılardı ama kara toprak, birdenbire vs. çoğu kişinin bilmediği şarkılar sanırım. Upload benim değil, 2007 yazdığına da bakmayın. İyi dinlemeler :)
  • punkykiz • 14 Şubat 2007 14:14 • #522564
    yavrum kara toprakta var ilk albümde yani kurban albümünde! diger parcalari bulmak imkansiz ötesi ben kendim bulamadim misal olarak bende yani ordan burdan topladim ve tamamladim, sanirsam bütün olarak hepsi bir bende var... linkleri paylasirim merak etmeyin
  • hödöhödö • 14 Şubat 2007 17:10 • #522580
    evet ne zamandır onu bekliyoruz da...
  • narkozz • 14 Şubat 2007 17:26 • #522582
    paylaşımcı bir insan ne güzel !
    benle de paylaşabilir misin?? :)
    bu arada yak ve rüyayı biliyorum çok güzel şarkılar :)
  • mr samwise • 20 Şubat 2007 18:19 • #523172
    ben hepsini aldım sanırım...teşekkür ederim...Kurbanın herkeste olan parçaları yok ama nadir bulunan parçaları artık var...sağol punkykız...
  • punkykiz • 22 Şubat 2007 12:23 • #523204
    bisey degil yavrum :)
  • punkykiz • 22 Şubat 2007 12:25 • #523205
    numbie_x kardesimiz foruma gereksiz seyler yazip gereksizlestirilmis :) garajin gardiyani sagola
  • numbie_X • 23 Şubat 2007 00:10 • #523242
    gereksiz şeyler değildi,senin insanlara vermek istediğin şeyleri barındıran bişeydi ve bence herkes için hayırlı bişeydi.umarım ne yazdığımı görmeden bu sözü söylüyosundur.
  • TesTereLLa • 4 Mart 2007 00:06 • #523732
    Bridenbire,Demo,İçi Boş,Kara Toprak,Leylaklar,Pestil
    Son,Usulca,Wonderful Tonight,Yak(deniz Yılmaz)...bunlar var bende..
  • mr samwise • 4 Mart 2007 03:14 • #523739
    numbie_X arkadaşım sanırım kurban sevmiyosun...:) Ne kadar sevmiyo olsanda bence ona çok değer veren bu insanlar arasında olumsuz bişey yazman doğru olmuyor.Bazıları kurbanı o kadar çok seviyoki onu çok seven bi insanı bile incitebiliyor...(başıma geldi:)

    Buradan edip e sesleniyorum...:):):)görüyomusun yanılmamışım...Gerçeği bana elif söyledi..:D:D:D ahaha...