numbie_X arkadaşım sanırım kurban sevmiyosun...:) Ne kadar sevmiyo olsanda bence ona çok değer veren bu insanlar arasında olumsuz bişey yazman doğru olmuyor.Bazıları kurbanı o kadar çok seviyoki onu çok seven bi insanı bile incitebiliyor...(başıma geldi:)
Buradan edip e sesleniyorum...:):):)görüyomusun yanılmamışım...Gerçeği bana elif söyledi..:D:D:D ahaha...