-
arkadaşlar forumdan yazılar küfürlü olduğu ya da kötü sözler söylendiği için silinmiyor sadece,yetkili kişilerle konuşun önce lütfen.
ben yazımın siliniş nedenini anladım,ama yazdığım şeyler herkesin işine yarayacak türdendi,onu da söyleyeyim.
merak eden özelden sorsun öğrensin.daha çok yorum yapmayın bu silinen mesaj üzerine.
ayrıca:kurbanın fanlarından biriyimdir.
-
numbie_X kardesden özür dilerim cünkü yanlis anlasilma oldu!!!
Kurban hakkinda kötü yorum yapmamis, hatta yararli birsey yaptigi icin mesaji silinmis... umarim affedersin
-
başka işn mi yok allah aşkına yaa..
-
sorun değil punkykiz,ben de yanlış anlaşıldığımı düşünmüştüm.
eğer kurban şarkıları hakkında detay öğrenmek isteyen ve parçaları dinlemek isteyenler olursa özelden mesaj atsınlar,paylaşabilirim.
-
ya daha önce ben duymamıştım bu şarkıları acaba banada yardımcı olabilr msn punkykız :P
-
abi iyiki es dost listendeki insanlar yazabiliyor sana :) özelden demolar hakkinda birsey sorcaktim fakat olmadi :( bilgi verirsen bir ara cok mutlu olurum!
-
alın size adresi veriyorum indirin burdan
http://trkitap.wordpress.com/2007/01/29/kurban-albumleriextra/
hayır dualarınızı bekliyorum büyük sevaba gectim ha :)))
-
allah senden çok mersi TesTerella...)
-
TesTereLLa vermiş işte adresi..ordan indirebilirsin..
-
ya millet ben daha yeni yeni kurban dinlemeye başlıyorum, iki şarkısını biliyorum daha Yosma ve Yalan dostum.. çok hoşuma gidiyo ama diğer şarkılarını da bulmak istiyorum, bana hangileri güzel hangileri gaz vs.. tavsiye verebilirseniz sevinirm..