Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

kurbanin albümlerinde olmayan parcalar varmis meydanda haberdarmisiniz?

  • numbie_X • 4 Mart 2007 21:34 • #523771
    arkadaşlar forumdan yazılar küfürlü olduğu ya da kötü sözler söylendiği için silinmiyor sadece,yetkili kişilerle konuşun önce lütfen.
    ben yazımın siliniş nedenini anladım,ama yazdığım şeyler herkesin işine yarayacak türdendi,onu da söyleyeyim.
    merak eden özelden sorsun öğrensin.daha çok yorum yapmayın bu silinen mesaj üzerine.
    ayrıca:kurbanın fanlarından biriyimdir.
  • punkykiz • 7 Mart 2007 14:13 • #523911
    numbie_X kardesden özür dilerim cünkü yanlis anlasilma oldu!!!
    Kurban hakkinda kötü yorum yapmamis, hatta yararli birsey yaptigi icin mesaji silinmis... umarim affedersin
  • distrustful • 7 Mart 2007 14:18 • #523912
    başka işn mi yok allah aşkına yaa..
  • numbie_X • 7 Mart 2007 23:44 • #523948
    sorun değil punkykiz,ben de yanlış anlaşıldığımı düşünmüştüm.
    eğer kurban şarkıları hakkında detay öğrenmek isteyen ve parçaları dinlemek isteyenler olursa özelden mesaj atsınlar,paylaşabilirim.
  • blooddust • 8 Mart 2007 00:20 • #523953
    ya daha önce ben duymamıştım bu şarkıları acaba banada yardımcı olabilr msn punkykız :P
  • punkykiz • 9 Mart 2007 11:33 • #524014
    abi iyiki es dost listendeki insanlar yazabiliyor sana :) özelden demolar hakkinda birsey sorcaktim fakat olmadi :( bilgi verirsen bir ara cok mutlu olurum!
  • TesTereLLa • 10 Mart 2007 11:36 • #524092
    alın size adresi veriyorum indirin burdan
    http://trkitap.wordpress.com/2007/01/29/kurban-albumleriextra/
    hayır dualarınızı bekliyorum büyük sevaba gectim ha :)))
  • l-i-m • 10 Mart 2007 14:11 • #524104
    allah senden çok mersi TesTerella...)
  • l-i-m • 10 Mart 2007 14:54 • #524107
    TesTereLLa vermiş işte adresi..ordan indirebilirsin..
  • üçgenay • 11 Mart 2007 21:05 • #524138
    ya millet ben daha yeni yeni kurban dinlemeye başlıyorum, iki şarkısını biliyorum daha Yosma ve Yalan dostum.. çok hoşuma gidiyo ama diğer şarkılarını da bulmak istiyorum, bana hangileri güzel hangileri gaz vs.. tavsiye verebilirseniz sevinirm..