-
sana özelden mesaj attim canik gelmedi mi??? ;)))
sendede olcaaakk
-
ay ay ay hec kiyamam sen yeterki istee ;))
scs canim arkadasim benim
sen ne zamandan beri kurban dinliyordun??? ;)) höhö
-
bende ıstıyorum:(
-
kurbanci olmak yeter.. gerisi kendiliginden olur merak etme! ;)))
-
bildiğim konular??valla kurban hakkında bilgim olmadığı için kendimi okadar şanslı hissediyorum ki...ya niye bu kadar abartıldığını bi türlü anlayamadım kurbanın...anca işte nicki punkykız olabilcek birinin açacağı başlık...neyse canım daha anlamlı başlıklarda harcıyım değerli vaktimi...sanada "punky" hayatında başarılar... ;)
-
-
punkykiz
teşekkürler..
-
yavrum isin yoksa bilgi alanin degilse ne yaziyorsun bu foruma o zaman?? hey Allahim gelde akil ver... yani saygim var istedigin gibi yaz ama benim gibi bildigin seylere harca degerli vaktini!
böylesi daha güzel oluyor hem :) yinede sagol ve bundan sonra benimle tartismak istiyorsan foruma degil bana özelden yaz...
foruma ait degil benimle ilgili düsüncelerin!
-
kardesim sana bir tavsiye buraya yollama msnini sonra beni herkez ekliyor diye sorunlarin olur! ilgine sevindim ve sana o parcalari nasil bulabileceginide tabi ki söylerim ;)
-
Yaw şu şarkılar nerede? Bende bir Yak vardı başka. Allah aşikına biri yollasın artık bana... ya da buraya koyun millet yararlansın.