yavrum isin yoksa bilgi alanin degilse ne yaziyorsun bu foruma o zaman?? hey Allahim gelde akil ver... yani saygim var istedigin gibi yaz ama benim gibi bildigin seylere harca degerli vaktini!
böylesi daha güzel oluyor hem :) yinede sagol ve bundan sonra benimle tartismak istiyorsan foruma degil bana özelden yaz...
foruma ait degil benimle ilgili düsüncelerin!