Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

turkiyede neden country veya blues tarzı yaygın deil nie sevilmio???

  • chumbucket • 1 Şubat 2007 23:50 • #521773
    blues ve caz çıkabilir yapan da var zaten yeteri kadar olmasa da.
    ama country amerika'ya özgü bi müziktir ve başka hiçbir ülkede yoktur zaten. country amerika'nın köylü müziğidir. nasıl ki bizdeki arabesk veya türk-ü başka yerde yoksa..
Bu konunun tüm mesajları