Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

turkiyede neden country veya blues tarzı yaygın deil nie sevilmio???

  • gitaristanbulu • 1 Şubat 2007 18:26 • #521750
    Bugunlerde canımı en cok sıkan olaylardan birini sizinle paylasmak istiyorum, arkadaslar turk piyasasında country ya da bluesu saglam yapan bir grup bile göremiyorum, oysa insanların basını agrıtmadan bar koselerinde yaygın olan bu muzik turu neden piyasaya girememekte!!!
  • muratsacrifice • 1 Şubat 2007 18:31 • #521752
    Doğru ya cidden niye yok??Anca çok baba restorantlarda jazz var başkada görmedim.country hele hiç denkgelmedim...
  • mustin • 1 Şubat 2007 18:37 • #521753
    evet ben de aynı fikirdeyim bu memlekette bu tür müziklerin yeterli derecede icra edilmediğini düşünüyorum.yazık yaa başka bişey demiyorum.
  • l-i-m • 1 Şubat 2007 19:13 • #521755
    Boşverin piyasayı ya!
    Şimdi piyasaya düşerse üstüne bir de piyasaya oynayan kalitesiz blues yapanlarla uğraşmayalım..
    Barlarda dinlediklerimizle yetinelim bence!
    (Bu işin hakkkını verenler zaten ortaya çıkar)
  • sadecemüzik • 1 Şubat 2007 19:27 • #521756
    İyi düşün. Piyasada olmaması iyidir belki de. ;)
  • gitaristanbulu • 1 Şubat 2007 19:35 • #521759
    sana katılmıyorum saglam country ve blues yapan ve cdlerini alıp doyasıya dinlemek istedigim birkaç grup olmalı en azından metali yansıttıkları kadar bu tarzıda turkiyeye yansıtmaları gerekir diye dusunuyorum
  • chumbucket • 1 Şubat 2007 23:50 • #521773
    blues ve caz çıkabilir yapan da var zaten yeteri kadar olmasa da.
    ama country amerika'ya özgü bi müziktir ve başka hiçbir ülkede yoktur zaten. country amerika'nın köylü müziğidir. nasıl ki bizdeki arabesk veya türk-ü başka yerde yoksa..
  • CRN_CRN_ME • 2 Şubat 2007 00:04 • #521774
    Country tarzının yaygın olmaması hatta hiç olmaması aslında daha iyi birşey bu müzik amerikanın yerli halkının kendi müziği bizim türkülerimiz gibi...özümüzü kaybetmemek için country olmaması daha iyi gibi....ama diger müzik tarzları da özümüzü yavaş yavaş yitirdiğimizi gösteriyor neyse bu konuya girmeyelim konu cok uzar...

    Blues,Jazz yaygın degil ama sevinmediğini söyleyemem pek sadece tercih meselesi...
  • -TeUFeL- • 2 Şubat 2007 00:15 • #521776
    fikrine katılıyorum...country yöresel müzik bence olduğu yerde de kalmalı...

    ayrıca;biz yıllardan beri zar zor yedirebildik rock müziği ki hala zar zor gidiyor...blues takılabiliyoruz az çok o da bilindik parçalardan.

    demek istediğim müziği icra eden vatandaşın ya çok parası olması lazım ya da hobi olarak(hayrına)çalması lazım ki kitle alışsın ve blues-jazz tabakası oluşsun...saygısızlık etmek istemem ama jazz müzik ancak büyük gösteri merkezlerinde,belli entellektüel çevre(!)nin takıldığı mekanlarda ya da kalite restorantlarda yemek arkası müziği olarak devam edebilir yakın zaman içerisinde...tabi birde büyük üstadlarımız birleşip albüm yaparsa belki jazz tınıları duyabiliriz...
  • baltalı ilah • 2 Şubat 2007 00:54 • #521786
    Arabesk ve Pop yeterli geliyor galiba. Böyle müziklerle almayan beyinlerine işkence yapmak istemediklerinden sevilmiyo olabilir. Zaten birçoğu omurilik soğanıyla beyinsel faliyetleri yerine getiriyor, onunla düşünüyor. Sadece Blues değil metal ve Rock ta fazla sevilmiyor. Country için bir arkadaşında yazdığı gibi o yöresel bir halk müziği evrensel değil. Onu Blues dan ayırmak lazım.