Country tarzının yaygın olmaması hatta hiç olmaması aslında daha iyi birşey bu müzik amerikanın yerli halkının kendi müziği bizim türkülerimiz gibi...özümüzü kaybetmemek için country olmaması daha iyi gibi....ama diger müzik tarzları da özümüzü yavaş yavaş yitirdiğimizi gösteriyor neyse bu konuya girmeyelim konu cok uzar...
Blues,Jazz yaygın degil ama sevinmediğini söyleyemem pek sadece tercih meselesi...