Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

turkiyede neden country veya blues tarzı yaygın deil nie sevilmio???

  • -TeUFeL- • 2 Şubat 2007 00:15 • #521776
    fikrine katılıyorum...country yöresel müzik bence olduğu yerde de kalmalı...

    ayrıca;biz yıllardan beri zar zor yedirebildik rock müziği ki hala zar zor gidiyor...blues takılabiliyoruz az çok o da bilindik parçalardan.

    demek istediğim müziği icra eden vatandaşın ya çok parası olması lazım ya da hobi olarak(hayrına)çalması lazım ki kitle alışsın ve blues-jazz tabakası oluşsun...saygısızlık etmek istemem ama jazz müzik ancak büyük gösteri merkezlerinde,belli entellektüel çevre(!)nin takıldığı mekanlarda ya da kalite restorantlarda yemek arkası müziği olarak devam edebilir yakın zaman içerisinde...tabi birde büyük üstadlarımız birleşip albüm yaparsa belki jazz tınıları duyabiliriz...
Bu konunun tüm mesajları