Affedersin You, ben başlıktan hareket ederek konuşmuşum.Söylediklerine katılıyorum ama bunun dahasıda var.İletişim sektörü böyle.Gazetede yazanı kabul ediyoruz, ben kanıtlar sunarak çok sefer gazetede yazanın, haberde söylenenin yalan olduğunu ispatladım.Ancak kitle iletişiminde insanlar kendilerine sunulanı diğerleri gibi kabul etme ihtiyacı hissediyorlar.
Gerçektende felsefi bir konu bu.İnsanlar kendilerine sunulanı yargılamadan kabul ediyor.Varoluşçulukla da ilgili.Size sunulanı yargılamamak.Düşüncelerin tek tipe indirilmesine çalışılan toplumlarda yaşıyoruz, insanlar kendilerini kalabalıklara ait hissetme ihtiyacı duyuyor.Sorgulamadan bu yüzden kabul ediyoruz.İçinde yaşadığımız toplumda bize sunulan müzik bize yetiyor.Daha fazlasına ihtiyaç duymuyoruz.Çünkü müziği kavun gibi görüyoruz.Herkes aslında kendinde bulunmayan bir müzik ihtiyacını gideriyor.Ama bu ihtiyaç aslında onlarda henüz oluşmadığı için bu tür "şeylerle" gideriliyor.