Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Müziğin bir tüketim sektörü haline gelmesi etik midir?

  • bestekar08 • 10 Şubat 2007 00:48 • #522324
    ben olaya farklı bir yönden yaklasayım.40 mılyar harcadınız bir albüm yaptınız.cd cıktı ertesi gün internette 10 dakikada albüm bedava elinizde.o yüzden kimse kazanamıyor.
Bu konunun tüm mesajları