Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Müziğin bir tüketim sektörü haline gelmesi etik midir?

  • sadecemüzik • 10 Şubat 2007 23:33 • #522378
    Eserler genellikle sipariş üzerine yazılıyor, besteleniyor veya çiziliyordu eskiden de.

    Zavallı Mozart parasızlıktan önüne gelen herkesten beste siparişi alıyordu. Tabii bu iyi bir şeye yol açtı: Çok genç yaşta ölmesine karşın, elli altmış yıl yaşayan bestecilerin eser sayısına denk eser verdi.

    Müzisyenleri de mazur görmek lâzım, özellikle bu ülkede. Onlar da ekmeklerini bu işten kazanıyorlar ve Türkiye'de gerçek sanatçılara verilen değer ortada. Tabii müzik adı altında iki söz iki ritm uydurup meşhur ve zengin olmak için saçmalayanları saymıyorum.
Bu konunun tüm mesajları