söylediklerine katılıyorum, çok haklısın. ama malesef sanat dediğimiz kavram doğarken zaten bir tüketim sektörü olarak çıkmıştır ortaya. bunu önceki mesajımda da açıklamıştım. ama kapitalizmin de bu sektörü sömürmesinde kuşkusuz inanılmaz büyük bir payı var. artık sanat, sanatçının iç dünyasını yansıtmaktan ziyade, diğer insanların ihtiyaçlarını karşılamalarına ve beğenilerini toplamaya doğru orantılı gelişmekte.