ben düşman değilim mesela klasik dinleyen bi adama küfür mü edicem çoğu adam sanatsal ve gürültüsüz yaklaşıyor adam belki çok dolu raple birlikte küfür ediyor rahatlıyor olabilir ya da çok sevinçli popla birlikte dans ediyor zevkler renkler tarışılmıyor saçma yani düşman olmak adamların dünyası o müziklerden ibaret başka bi adamın da rocktan.. kendi işine baksın derim..