-
Tarzlarımı,söyleyiş biçimlerimi,bizi sevmemelerimi nedir ?
-
Hayır değiliz.
-
Hiçbiri. Zaten böyle bir genelleme yapmak yanlış bence.
-
ben düşman değilim mesela klasik dinleyen bi adama küfür mü edicem çoğu adam sanatsal ve gürültüsüz yaklaşıyor adam belki çok dolu raple birlikte küfür ediyor rahatlıyor olabilir ya da çok sevinçli popla birlikte dans ediyor zevkler renkler tarışılmıyor saçma yani düşman olmak adamların dünyası o müziklerden ibaret başka bi adamın da rocktan.. kendi işine baksın derim..
-
Ben değilim şahsen. İyi bir müzik zevki olan insana saygı duyarım her zaman. Ama Hande Yener dinleyen insan gelir de bana "siz ne anlıyosunuz böyle gürültülü saçma şeylerden?" diye sorarsa mesela o muhabbette inanılmaz ezerim.
-
düşmanlık değil de bazılarından hoşlanmama hali=p
yok yok o kişiye göre değişir bir kişiye düşman olma hali o insanın kişiliğinden kaynaklanır...
-
çünkü rock dinleyenler dışlanmaya çalışılıyo.psikolojik bi savunma gibi.rapci rockçıyı rockçı rapi popu dışlar....kısır döngü gibi
-
Müzik deyince aklınıza yalnızca pop, rock ve rap geliyor. Böyle düşünmenizin sebebi bu.
-
Niye düşmanısız ki...herkes kendince işini yapıyor ve herkesin hitap ettiği bir kitle var...düşmanlık nedir ki...beğenmezsin dinlemezsin olur biter...Sacma olmuş bu başlık...:(((olmamış...
-
Ben Heavy Metal Dinliyorum ve kimseye düşman değilim. Sadece geri zekalı müziği dinleyenlere kızıyorum.