Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Neden Rock Dışında Müzik Dinleyenlere Düşmanız?

  • EMG 85 • 12 Şubat 2007 21:10 • #522449
    Tarzlarımı,söyleyiş biçimlerimi,bizi sevmemelerimi nedir ?
  • Aria GalaCtiCa • 12 Şubat 2007 21:18 • #522453
    Hayır değiliz.
  • sadecemüzik • 12 Şubat 2007 21:18 • #522454
    Hiçbiri. Zaten böyle bir genelleme yapmak yanlış bence.
  • linde_ • 12 Şubat 2007 21:22 • #522458
    ben düşman değilim mesela klasik dinleyen bi adama küfür mü edicem çoğu adam sanatsal ve gürültüsüz yaklaşıyor adam belki çok dolu raple birlikte küfür ediyor rahatlıyor olabilir ya da çok sevinçli popla birlikte dans ediyor zevkler renkler tarışılmıyor saçma yani düşman olmak adamların dünyası o müziklerden ibaret başka bi adamın da rocktan.. kendi işine baksın derim..
  • da hui • 12 Şubat 2007 22:06 • #522466
    Ben değilim şahsen. İyi bir müzik zevki olan insana saygı duyarım her zaman. Ama Hande Yener dinleyen insan gelir de bana "siz ne anlıyosunuz böyle gürültülü saçma şeylerden?" diye sorarsa mesela o muhabbette inanılmaz ezerim.
  • piti-kare • 12 Şubat 2007 22:35 • #522477
    düşmanlık değil de bazılarından hoşlanmama hali=p
    yok yok o kişiye göre değişir bir kişiye düşman olma hali o insanın kişiliğinden kaynaklanır...
  • _one_ • 12 Şubat 2007 22:42 • #522481
    çünkü rock dinleyenler dışlanmaya çalışılıyo.psikolojik bi savunma gibi.rapci rockçıyı rockçı rapi popu dışlar....kısır döngü gibi
  • sadecemüzik • 12 Şubat 2007 22:59 • #522485
    Müzik deyince aklınıza yalnızca pop, rock ve rap geliyor. Böyle düşünmenizin sebebi bu.
  • demdem • 12 Şubat 2007 23:10 • #522489
    Niye düşmanısız ki...herkes kendince işini yapıyor ve herkesin hitap ettiği bir kitle var...düşmanlık nedir ki...beğenmezsin dinlemezsin olur biter...Sacma olmuş bu başlık...:(((olmamış...
  • baltalı ilah • 12 Şubat 2007 23:25 • #522493
    Ben Heavy Metal Dinliyorum ve kimseye düşman değilim. Sadece geri zekalı müziği dinleyenlere kızıyorum.