-
bana kalırsa burdaa asıl rock müziğe niye düşmanlar die sormalıyız.
-
Aferin len, tuttum yorumunu , adam olmaya başlamışsın =P
-
rock mu dinliyosun öögg diye benden kaçan veya dalga geçen birine raslamadım tabi gidip rapçi misin veya öö pop mu dinliyosun diye yaklaşırsan onlar da aynı tepkiyi verir. tabi abuk subuk giyiniyosan punkım falan diye dolanıyosan büyükler de tepki verir teyzeler arkandan "nasıl baba/anne olcak bu büyüyünce" falan der yani görmedim değil.
-
Rapçi rockçıyı dışlamaz ama rockçı dışlayınca altında kalmaz...Dorusunu bilmış ol..;)
-
Neden rock müzik dışında müzik dinleyenlere düşman olunacağını düşünüyoruz?! bence daha uygun bir soru..
saygılar
-
öyle miyiz? sanmıyorum! eger böyle birşey varsa çok yanlıs neticede zevkler ve renkler tatışılmaz...düşmanlık ise cok farklı bir boyut bence düşman kelimesinin kulanılması yanlıs olmus....belki bazıları zevklerimiz uyuşmuyor diye o kişiyle fazla muhabbet etmez ama bu onun düşman olduğunu göstermez..sen yanlış anlamış olmayasın...
-
Sağol abi :D
-
Düşman olmak saçma çünkü dinlediğimiz müzikleri bizler seçmiyoruz onlar bizi seçiyorlar bir yerde bir şarkı duyuyoruz vede diyoruz ki işte bu ben bu tarz şarkıları seviyorum bu tarz şsrkılar hoşuma gidiyoruz yani biz özellikle seçmiyoruz tabi özentiler hariç
-
Açıkçası biz arkadaşlar kaliteli müzikten yanayız:)zaten kaliteli olmayanlar ne kadar çabuk tüketiliyor fark etmişinizdir,birde tek bişey söyliyecem rock barlara gittigimde insanlar içten samimi arkadaş canlısı genelde böyle oluyor,ama eller havaya mekanlara dikkat edin herkesde bi kötü düşünce almış gidiyor,açıkçasıı kaliteli müzik dinlenir,benim genel fikrim ben piyasa müzige karşıyım ben neden zevk alıyorsam o müzigi yapıp dinlerim son olarak
LONG LİVE ROCK AND ROLL:)))
-
değiliz