öyle miyiz? sanmıyorum! eger böyle birşey varsa çok yanlıs neticede zevkler ve renkler tatışılmaz...düşmanlık ise cok farklı bir boyut bence düşman kelimesinin kulanılması yanlıs olmus....belki bazıları zevklerimiz uyuşmuyor diye o kişiyle fazla muhabbet etmez ama bu onun düşman olduğunu göstermez..sen yanlış anlamış olmayasın...