Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Neden Rock Dışında Müzik Dinleyenlere Düşmanız?

  • kurukafa • 20 Şubat 2007 19:12 • #523174
    saçmalık bence "düşman" olmak. zaten takımımızı tutmayanla kavga ederiz, sağcıyız-solcuyuz diye kavga ederiz, komumist-sosyalist bile kavga eder;ülkücü-hizbullahçı da... sen oralısın ben buralıyım diye de kavga çıkar, tamam ama müzikten dolayı böyle kitlerler arası bir kavga yok bence. zaten bence müzik birleştirici görev üstlenir. bu yüzden açıkçası rock müzik dışında da dinlediğim türler vardır. ama o türlerin de belli icrakarlarını dinlerim. müzik sonuçta;belirli bir kalıba sokulamaz. sevme zorunluluğu da yok. düşmanlık taslayacak kişiler varsa da en azından haklarını aramak için olsun sadece. yani kendine(görünüşünden ve hayat felsefesinden dolayı)gelecek saldırıları engellemek için.-ki o da saçmalık. neyse çok doluyum bu konuda galiba
  • hödöhödö • 21 Şubat 2007 22:44 • #523197
    rock dışında müzik dinleyenlere düşman değiliz. kalitesiz müzik dinleyenlere düşmanız. daha doğrusu ben öyleyim. bunların içine 'rock'çıyım diye geçinenler de giriyor.
  • prenses19 • 22 Şubat 2007 12:29 • #523207
    aman allahım bu nasıl soru.. gercekten dusman olanlar varmıdırki????
  • metalikmanyak • 22 Şubat 2007 13:09 • #523213
    tahmin edemeyeceğin kadar çok...